top of page
Search
  • Writer's pictureNathaniel Soldier

כ"ב ניסן תש"פ

ההבדל בין הסדר בשנה שעברה לסדר השנה היה מדהים. בשנה שעברה הבאנו את נתנאל לסדר במיטה כי זה היה מאוחר והוא לא יכול היה לשבת כל כך הרבה זמן. הוא לא ממש היה מודע למתרחש. השנה הוא הגיע בכיסאו. הראינו לו היכן היינו בהגדה, והוא נראה מרוכז רוב הזמן. היה לנו את ליל הסדר בחדר האוכל במרכז הגמילה ואז אכלנו בחדר המלון שלנו. כמה משפחות קישטו את השולחנות ממש יפה והפכו את המקום למראה חגיגי מאוד. אחד המטפלים שאל את נתנאל בן כמה אני. הוא ידע בדיוק. כאשר המטפלת הציעה גילאים לא נכונים, נתנאל ציין כי הגילאים האלה לא בסדר. המטפלת לא ידעה את גילי, אז הוא רק ניחש שנתנאל צדק. המטפלת נדהמה כשסיפרתי לו את גילי, ושנתנאל צדק, מה גם שהיה לי יום הולדת. נראה שהוא מתעדכן בשינויים, ולא סתם תקוע בעבר, לפני שנפצע. נתנאל והמטפלת היו ליד המעליות בקומה הראשונה. הם יכלו לראות אנשים בלובי למטה. המטפלת אמר לנתנאל לנופף לאדם ספציפי כשירד מהמעלית בקומה שלנו. נתנאל חיכה עד שהאדם ירד ואז נופף אליו. המשמעות היא שהוא מבין פקודות ויכול לחכות לביצוען. הוא גם רואה ומכיר אנשים. הוא היה במעלית שהועברה מהמיטה לכיסא הגלגלים. המטפלת התחילה להרים אותו, בדיוק אז, הוא נראה כאילו הוא מתכוון להתעטש. כשהוא מתעטש, הוא נשף קדימה. הוא היה מכה את ראשו בחלק המתכתי של המעלית ונפגע. המטפלת ממש פחדה. נתנאל הפסיק להתעטש ואז צחק (בשקט). יש לו חוש הומור טוב. טיפול במוזיקה עובר לטיפולים אחרים. ה-OT השתמש במקלדת עם נתנאל היה נדהם שהוא ידע כל כך הרבה. היא שאלה אם ניגן בעבר בפסנתר. הוא אמר לה נכון שהוא לא עשה זאת. ובכל זאת, היא לא האמינה כיצד יוכל לשחק. אז סיפרתי לה על טיפול במוזיקה. היא תשתמש במוזיקה כדי לעבוד אתו יותר ויותר. בפגישה נוספת, היא ניגנה תו מסוים מספר פעמים ואז ביקשה מנתנאל לעשות את אותו הדבר. היא ניגנה פעמיים, והוא עשה את אותו הדבר. היא ניגנה עד עשר פעמים. הוא נאלץ לספור בראשו עד 10. היא הייתה כל כך מופתעת שהוא יכול היה לעשות זאת.

117 views1 comment

Recent Posts

See All

5 May 2024

Great news! Nathaniel just moved to his new apartment in Raanana!!! As part of his occupational therapy, and because it is his apartment, he is helping to unpack things and put them where they belong.

26 February 2024

Nathaniel is getting better at typing on his iPad. He still can't come up with unique ideas, but he can sometimes type his choice. The therapist gave Nathaniel four options and showed which finger to

Post: Blog2_Post
bottom of page