top of page
Search
  • Writer's pictureNathaniel Soldier

כ"ב אלול תש"פ

נתנאל אוהב מוזיקה! המטפלים משתמשים במקלדת חשמלית כדי לעזור לו ללמוד דפוסים ומיומנויות אחרות. לדוגמא, חשוב באמת שהוא יוכל להזיז את יד שמאל לצד ימין של גופו (לעבור את קו האמצע של גופו). הוא עושה זאת על ידי השמעת כל מקש משמאל לימין ומימין לשמאל. יום אחד עבדתי אתו. ניגנתי את התווים הראשונים של השיר ואמרתי לו להעתיק את מה שעשיתי. הוא העתיק את התבנית שלי בדיוק באוקטבה אחת נמוכה יותר. הוא מעולם לא למד שיעורי פסנתר.

המטפל שלו במוזיקה עושה סרטונים של עוצמה כשהוא מביע פנים ונושם לפי קצב המוסיקה שהוא אוהב. הוא מנסה לעקוב. מיומנויות אלו יעזרו בסופו של דבר באכילה ובדיבור.


ריפוי בעיסוק משתמש גם במשחק הקלפים טאקי כדי לעזור לו ללמוד מיומנויות חדשות. זהו משחק קלפים בו השחקנים צריכים להתאים קלפים לפי צבע ו/או מספר. הוא אשף עם כרטיסי צבע תואמים. הוא משתפר עם זיהוי מספרים. היום נתתי לו כרטיס והוא סובב אותו. לא הבנתי למה עד שראיתי שמסרתי לו כרטיס 3 שהיה הפוך. הוא כיוון אותו נכון והציב אותו כראוי.

32 views0 comments

Recent Posts

See All

5 May 2024

Great news! Nathaniel just moved to his new apartment in Raanana!!! As part of his occupational therapy, and because it is his apartment, he is helping to unpack things and put them where they belong.

26 February 2024

Nathaniel is getting better at typing on his iPad. He still can't come up with unique ideas, but he can sometimes type his choice. The therapist gave Nathaniel four options and showed which finger to

Post: Blog2_Post
bottom of page