top of page
Search
  • Writer's pictureNathaniel Soldier

י"ז אדר תש"פ 13 מארץ 2020 

וירוס הקורונה, לא שינה את חיי היום יום של נתנאל. ביום שלישי נסענו לישיבה שלו לחגוג את פורים. זה היה ממש נחמד. הוא חייך המון. זה לא היה רק החצי חיוך הרגיל שלו, אלא חיוך מלא. ביום רביעי, כל החולים קיבלו מכתב, בו נאמר כי מי שעוזב את בית החולים, או מי שיוצא לחופשה בביתו, לא יוכל לחזור. כמו כן, מבקרים אינם רשאים להגיע לבית החולים. הצלחנו לחזור לבית החולים בזמן. נתנאל מזיז את צד הימין שלו יותר ויותר וזה סימן נהדר. הוא מנסה להזיז את יד ימין על פי הוראה שמקבל. האופטומטריסטית אמרה כי לנתנאל קיים נזק עצבי מדרגה שלישית. קשה לו להביט ימינה. נתנאל עובד על זה עם האופטומטריסטית וממלא אחר כל הוראותיה. בטיפול במוזיקה הם מנסים לגרום לנתנאל לנשוף לתוך המכשיר. הוא נאבק בזה, אך אנו בטוחים שעם הזמן הוא יצליח לעשות זאת. הניתוח לסגירת טרכאוסטומיה מתוכנן ל -15 במרץ בבוקר. אנא רשמו פתק להתפלל להצלחתו בתאריך זה. ניתוחי המוח הראשונים לא ייעשו בסוף אפריל. בגלל וירוס הקורונה, יתכן ויעבור זמן רב עד שיעבור את הניתוח.

87 views0 comments

Recent Posts

See All

5 May 2024

Great news! Nathaniel just moved to his new apartment in Raanana!!! As part of his occupational therapy, and because it is his apartment, he is helping to unpack things and put them where they belong.

26 February 2024

Nathaniel is getting better at typing on his iPad. He still can't come up with unique ideas, but he can sometimes type his choice. The therapist gave Nathaniel four options and showed which finger to

Post: Blog2_Post
bottom of page